„Squid Game” a fost detronat duminică de seria thriller „You” de pe prima poziție a listei celor mai vizionate spectacole de pe Netflix în Statele Unite, după lansarea sezonului 3, din 15 octombrie, transmite Bloomberg.
„Squid Game” a fost cel mai vizionat serial sau film de pe Netflix în SUA timp de 24 de zile. Amestecând alegoria socială cu violenţa extremă, "Squid Game" prezintă personaje din cele mai marginalizate categorii sociale din Coreea de Sud, cum ar fi un migrant pakistanez şi o dezertoare din Coreea de Nord, care participă la jocuri inspirate de cele tradiţionale din copilărie, pentru a câştiga suma de 45,6 miliarde de woni (33 de milioane de euro), cu diferenţa că perdanţii sunt ucişi.
Sezonul 3 din „You” spune povestea unui cuplu de criminali care își cresc copilul nou-născut într-o suburbie americană tipică.
Netflix a lansat marţi cinci jocuri pentru dispozitive mobile, destinate abonaţilor de pe unele pieţe europene, în cadrul eforturilor sale de diversificare a surselor de venit, pe fondul intensificării concurenţei pe piaţa streamingului video.
„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.
Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.