Primăria Constanţa a anunţat că staţiunea Mamaia are un nou logo şi un nou slogan: “Unde distracţia întâlneşte marea”

mamaia
StirilePROTV

Primăria Constanţa a anunţat că staţiunea Mamaia are, din această vară, un nou logo şi un nou slogan: “Unde distracţia întâlneşte marea”.

Primăria Constanţa a transmis vineri, printr-un comunicat de presă, că începând cu această vară, staţiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand. 

“Proiectul include, pe lângă logo şi slogan, care vor fi utilizate în mod oficial pentru a identifica destinaţia, o strategie de repoziţionare în piaţă şi o serie de acţiuni menite să îmbunătăţească imaginea staţiunii. Iniţiativa de creare şi implementare a unei noi abordări în marketing şi comunicare pentru Mamaia aparţine Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa, o asociere constituită de autoritatea locală şi patronatele din turism, pentru gestionarea activităţilor de promovare a staţiunii. Noul logo, conceput într-o estetică minimalistă, încorporează simboluri emblematice ale destinaţiei, reinterpretate cu o abordare actuală. Culorile răsăritului de soare din mare au fost alese ca reprezentative pentru imaginea staţiunii, astfel, noul brand va fi reprezentat printr-o îmbinare de oranj, galben, albastru marin şi bleu”, se arată în comunicat.

Primăria a explicat că sloganul staţiunii face tranziţia între reputaţia sa ca loc de distracţie şi oferta sa reală. 

“Sloganul asociat noii imagini a staţiunii «Unde distracţia întâlneşte marea», exprimă succint propunerea unică de valoare a brandului şi urmăreşte să facă tranziţia între reputaţia staţiunii ca loc de distracţie şi oferta sa reală, o destinaţie care oferă cadrul în care fiecare turist îşi poate trăi experienţa personalizată. Această nouă identitate caută să scoată în evidenţă esenţa destinaţiei turistice, să sublinieze procesul de reinventare pe care Mamaia îl parcurge şi, în acelaşi timp, consecvenţa în valorificarea tradiţiei sale de peste un secol. În acest fel, Mamaia se pregăteşte să-şi îmbogăţească oferta şi să se adreseze unei categorii mai largi de vizitatori, fără a renunţa la farmecul care a consacrat-o”, a mai transmis Primăria Constanţa. 

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Preşedintele OMD Mamaia-Constanţa, George Măndilă, a declarat că Mamaia a avut diverse poziţionări de-a lungul anilor, de la o staţiune a familiei până la una a tinerilor care vin pentru cluburi. 

“Ne dorim ca lansarea acestei identităţi de brand să fie percepută drept intrarea într-o nouă etapă din viaţa staţiunii. Mamaia a avut de-a lungul timpului diverse poziţionări faţă de turişti şi a evoluat, în ultimii ani, către o nişă destul de îngustă, de la o staţiune a familiei şi a amintirilor din vacanţă pentru generaţii întregi, la una a tinerilor, care vin la mare mai mult pentru cluburi şi festivaluri. Ne dorim ca acum, după mai mult de 100 de ani de activitate turistică în acest loc, să putem reuni într-o singură destinaţie, sub acelaşi brand, ambele categorii de turişti şi o gamă largă de experienţe diferite. După investiţiile din ultimii ani, prin care Mamaia a câştigat 30 de hectare de plajă, dar şi hoteluri şi restaurante la standarde internaţionale, considerăm că a venit momentul să îi invităm la mare şi pe cei care, din diverse motive, au ocolit, în ultimii ani, litoralul românesc.”, a explicat George Măndilă.

Lansarea noii identităţi de brand vine la scurt timp după ce staţiunii i-a fost oferită şi distincţia „Destinaţia anului 2023”.

Noua imagine va fi prezentată pentru prima dată în faţa turiştilor aflaţi pe litoral şi constănţenilor vineri, începând cu ora 20:30, la primul din seria de concerte organizate de OMD la Cazinoul din Mamaia.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
S-a trezit cu bolovanul în parbriz, în Defileul Jiului. Șoferița a fost rănită
S-a trezit cu bolovanul în parbriz, în Defileul Jiului. Șoferița a fost rănită

O femeie de 36 de ani din Hunedoara a fost rănită în timp ce mergea cu mașina prin Defileul Jiului. O bucată de stâncă de câteva kilograme s-a desprins de pe versant și a căzut chiar peste parbrizul autoturismului condus de ea.  

Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

Tânăr fotbalist, mort într-un accident cu skijet-ul pe Olt. Nu e clar dacă Flavius purta vesta de salvare
Tânăr fotbalist, mort într-un accident cu skijet-ul pe Olt. Nu e clar dacă Flavius purta vesta de salvare

Sfârșit tragic pentru un tânăr fotbalist din Slatina. Băiatul era cu skijet-ul pe râul Olt, însă, la un moment dat, s-a răsturnat în apă. Nu se știe dacă purta vestă de salvare. A urmat o operațiune de căutare contra-cronometru, a pompierilor.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.