Zilele Biz. Marta Ușurelu: Oamenii de business au nevoie de un loc în care să discute problemele și să găsească soluții

×
Codul embed a fost copiat

Un interviu cu Marta Ușurelu, organizatoarea evenimentului, despre ce înseamnă Zilele Biz pentru mediul de business din România.  

"Oamenii de business trebuie să aibă un loc unde să se adune, să se unească undeva, să discute problemele și să găsească soluții la toate situațiile neprevăzute care apar”, este de părere Marta Ușurelu, organizatoarea evenimentului Zilele Biz. 

Anul acesta festivalul de business are loc în perioada 20-24 noiembrie, la Biavati Events, București. 

Mesajul Zilele Biz 2023 pune accent pe ideea care face diferența în business, dar și în viața de zi de zi: „Fără valori, inteligența e doar articială. Mai ales în business”

Finalul lui 2023 și anul 2024 vin cu provocări pentru antreprenori. Cum se vede mediul de business în acest context?

Citește și
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Marta Ușurelu: "Ceea ce contează foarte mult și se vede foarte bine la zona de business este că în special antreprenorii știu ce au de făcut, găsesc soluții, sunt foarte creativi și, vorbind împreună, se naște o energie frumoasă, apar idei foarte bune."

Festivalul de business al României, Zilele Biz, va oferi timp de cinci zile sesiuni concentrate de know-how și informații aplicate pentru antreprenori, profesioniști care doresc să continue să inoveze, manageri, specialiști din media & marketing și pentru echipele de sustenabilitate și CSR. În cele 5 zile ale festivalului vor urca pe scenă peste 75 de speakeri de top.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
De la angajat la CEO: Daniel Gross dezvăluie secretele succesului în retail într-un dialog cu Marta Ușurelu la BizPower
De la angajat la CEO: Daniel Gross dezvăluie secretele succesului în retail într-un dialog cu Marta Ușurelu la BizPower

Într-o ediție recentă a emisiunii BizPower, Marta Ușurelu a avut ca invitat pe Daniel Gross, CEO-ul recunoscut în industria retailului din România

Cum să ajungi la excelență în comunicare: lecții de la Valentina Vesler, la BizPower cu Marta Ușurelu
Cum să ajungi la excelență în comunicare: lecții de la Valentina Vesler, la BizPower cu Marta Ușurelu

În emisiunea BizPower, Marta Ușurelu a purtat o discuție captivantă cu Valentina Vesler, Director de Comunicare și PR la Valdis Holding, dezvăluindu-ne cum creativitatea și comunicarea eficientă pot transforma o campanie într-un succes răsunător.

Sergiu Mircea, directorul de marketing al Băncii Transilvania, la BizPower: ”Contează foarte mult că suntem un brand local”
Sergiu Mircea, directorul de marketing al Băncii Transilvania, la BizPower: ”Contează foarte mult că suntem un brand local”

Sergiu Mircea, directorul de marketing și comunicare al Băncii Transilvania, a fost invitat la BizPower, emisiune realizată de Marta Ușurelu, difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.