ePlan. Cum a evoluat moda online după pandemie. Legătura cu așa numitul „revenge travel”

×
Codul embed a fost copiat

Discutăm despre fashion online, una din cele mai dezvoltate verticale ale comerțului electronic românesc.

Andrei Radu, CEO & Founder GpeC: Le am alături de mine pe Raluca Radu, country manager answer.ro și fondator MTH Digital, și Georgiana Pană, marketing manager answear.ro.

Raluca, în ce măsură a crescut piața de fashion online în 2022, din perspectiva answear, și cum se vede 2023 în acest context economic usor dificil?

Raluca Radu, country manager answear.ro: „Pentru noi, 2022 a fost o veste bună, pentru că, după ridicarea restricțiilor, oamenii au ieșit clar mai mult din casă, noi toți am făcut asta, și ce s-a mai întâmplat anul trecut, anul ăsta ne așteptăm să se continue, este faptul că au început din nou să călătorească. Chiar se spune că în 2023 va fi, așa, un trend de călătorii „revenge travel”, un fel de răzbunare pe timpurile pandemiei, și cu această ocazie, fashion-ul a crescut foarte mult în general, a crescut clar rata cumpărăturilor pe zona aceasta de îmbrăcăminte și încălțăminte, și, o dată cu asta, și fashion-ul online a crescut. Se pare că piața fashionului online a crescut anul trecut undeva la 20-25%, în România, iar noi ne-am bucurat de o creștere chiar mai mare, probabil am făcut ceva bine, am avut o creștere de 40%”

Andrei Radu: Cât era predicția începutului de an?

Citește și
eplan
Andrei Cânda, managing Partner iSense Solutions: „Bugetele oamenilor nu au ținut pasul cu inflația. Au restrâns cheltuielile”
VIDEO. Cine e primarul care are doar 10 clase, a candidat de unul singur și are o poveste de viață specială

Raluca Radu, country manager answear.ro: „A fost un 30%, și chiar îmi era teamă că am fost prea optimiști, dar da, veștile au fost mai bune până la final. Evident, aici un raport a fost legat și de creșterea prețurilor, creșterea valorică de 40% a regăsit și această creștere a prețurilor datorată inflației”.

Mai multe detalii, în VIDEO.

Articol recomandat de sport.ro
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Citește și...
Cât de mult s-a schimbat mentalitatea românilor de la cultura cash-ului la adopția plăților electronice
Cât de mult s-a schimbat mentalitatea românilor de la cultura cash-ului la adopția plăților electronice

Invitatul noii ediții ePlan a fost Cătălin Crețu, general manager pentru România, Bulgaria, Croația și Slovenia în cadrul VISA.

Andrei Cânda, managing Partner iSense Solutions: „Bugetele oamenilor nu au ținut pasul cu inflația. Au restrâns cheltuielile”
Andrei Cânda, managing Partner iSense Solutions: „Bugetele oamenilor nu au ținut pasul cu inflația. Au restrâns cheltuielile”

Invitatul de marți al emisiunii ePlan este Andrei Cânda, managing Partner iSense Solutions și lucrează în cercetarea de piață de peste 15 ani.  

Iustinian Belghir, General Manager Glovo: „Quick commerce-ul a revoluționat modul în care noi facem cumpărături”
Iustinian Belghir, General Manager Glovo: „Quick commerce-ul a revoluționat modul în care noi facem cumpărături”

Invitatul de marți al emisiunii ePlan s-a alăturat echipei Glovo în 2020 ca Head of Comercial pe Europa de sud-est, iar din iunie anul acesta a devenit General Manager pentru România și Republica Moldova. Este vorba despre Iustinian Belghir.  

ePlan. Dan Vîrtopeanu, fondator Breeze Mobile: „Noi am ținut o evoluție a penetrării smartphone timp de 10 ani”
ePlan. Dan Vîrtopeanu, fondator Breeze Mobile: „Noi am ținut o evoluție a penetrării smartphone timp de 10 ani”

Invitatul de astăzi al emisiunii ePlan are peste 20 de ani de experiență în digital, marketing și comunicare în mediul mobile.

Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMag, despre ediția cu numărul 12 de Black Friday: „Oamenii au așteptat asta”
Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMag, despre ediția cu numărul 12 de Black Friday: „Oamenii au așteptat asta”

Cu o experiență de peste 23 de ani în marketing și comunicare, invitatul de astăzi al emisiunii ePlan s-a alăturat echipei eMag în iunie 2022 pe poziția de Chief Marketing Officer.

Recomandări
După o zi de ”negocieri dificile”, Ungaria a fost de acord să nu se opună prin veto ajutorului dat de NATO Ucrainei
După o zi de ”negocieri dificile”, Ungaria a fost de acord să nu se opună prin veto ajutorului dat de NATO Ucrainei

Președintele maghiar Viktor Orbán și șeful NATO, Jens Stoltenberg, au ajuns la un acord, după o zi de negocieri "dificile".  

Val de refinanțări la Prima Casă în aprilie și mai. Decizia luată de Finanțe pentru a face față procedurii în timp util
Val de refinanțări la Prima Casă în aprilie și mai. Decizia luată de Finanțe pentru a face față procedurii în timp util

Începând de săptămâna trecută Ministerul Finanțelor a decis modificarea procedurii de refinanțare a creditelor de tip Prima Casă, informează instituția. 

România, primul loc în UE la irosirea mâncării. Cum putem combate risipa alimentară printr-o alimentație sănătoasă
România, primul loc în UE la irosirea mâncării. Cum putem combate risipa alimentară printr-o alimentație sănătoasă

România se află într-o poziție tristă în topul risipei alimentare din Uniunea Europeană, ocupând locul 1, cu o cantitate estimată de 2,5 milioane de tone aruncate anual. Mâncatul sănătos este un pas important în combaterea risipei alimentare.