Cea mai mare viespe ucigaşă din lume, găsită în China. I se spune "Godzilla". GALERIE FOTO

cuib de viespi

Savanţii chinezi au anunţat că au descoperit cea mai mare specie de viespe ucigaşă din lume.

Poreclită “viespea Godzilla”, insecta a fost descoperită în provincia Yunnan din sudul Chinei de cercetătorii de la muzeul insectelor din Huaxi. Este lungă de peste 6 centimetri, iar atunci când are aripile desfăcute, ajunge la 10 centimetri.

Cercetătorii au găsit şi un cuib de viespi, al cărui diametru depăşeşte doi metri. Ei spun că sunt cele mai mari viespi găsite până acum şi că de-a lungul anilor au făcut numeroase victime printre localnici.

Savanţii încearcă să afle acum dacă e vorba de o specie nouă sau de o mutaţie suferită de o specie deja cunoscută.

FOTO: Muzeul Insectelor din Huaxi

albina
Tragedie la o gradina zoologica din Prahova. Un om a murit dupa ce a fost intepat de cea mai mare specie de viespe din Europa
VIDEO. Cine e primarul care are doar 10 clase, a candidat de unul singur și are o poveste de viață specială
FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless, iar reacțiile au fost pe măsură
Insecte ucigaşe într-o localitate din Dolj. Doi oameni au murit după ce au fost înțepați

Insecte ucigaşe au adus panică într-o comunitate din judeţul Dolj după ce un bărbat a murit înţepat de o viespe de pădure. Este al doilea sătean din acea comună care moare după o asemenea înţepătură.

Tragedie la gradina zoologica Bucov din judetul Prahova. Un angajat a murit dupa ce a fost intepat de o viespe.

A distrus un cuib de viespi, iar apoi a fost atacat de insecte. Sfarsit infiorator pentru un barbat din Arad

Sfarsit infiorator pentru un barbat din Arad, care a facut greseala sa distruga un cuib de viespi.

Istoria participărilor naționalei României la Campionatul European de fotbal. Câte victorii au obținut "tricolorii"

Echipa națională de fotbal a României a participat la 17 campanii de calificare pentru Campionatul European.

PSD și PNL vor merge separat la prezidențiale. Cine ar putea fi candidatul PSD, dacă Ciolacu refuză

Deși guvernează împreună, PSD și PNL se pregătesc să meargă pe drumuri separate, la următoarele alegeri.

Investițiile României cresc, dar construcțiile stagnează. Economiștii anticipează o revenire economică

Necesare într-o economie puternică, investițiile din România au crescut în primele luni ale anului, comparativ cu aceeași perioadă din 2023.