Mutaţia suferită de tot mai mulţi oameni în ultima perioadă. Ce le-a apărut pe mână

mana
Getty

Cercetătorii de la Universitatea Flinders și Universitatea Adelaide din Australia au ajuns la concluzia că oamenii încă evoluează.

Experții au declarat că la generațiile noi există o arteră în braț, care ar fi trebuit să dispară în prima parte a vieții, transmite Live Science.

Artera, care trece prin centrul antebrațelor noastre cât încă suntem în pântece, dispărea până la naștere, însă acest lucru nu se mai întâmplă la fel de des ca înainte.

Această arteră are rolul de a transporta sângele în centrul brațelor noastre, pentru a ne hrăni mâinile în creștere.

Astfel, cercetătorii au inițiat o cercetare, cu ajutorul membrelor unor cadavre și au descoperit că artera este de trei ori mai frecventă la adulți în prezent, decât acum un secol.

Coronavirus
Cercetătorii au descoperit o nouă mutație a coronavirusului care îl face mai contagios
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro
Mutațiile suferite de COVID-19, o veste bună pentru pacienți. Anunț important din partea unui expert

O mutaţie din ce în ce mai comună a noului coronavirus, identificată în Europa, America de Nord şi în părţi din Asia, face virusul să se transmită mai uşor, dar să fie mai puţin mortal.

Cercetătorii au identificat o mutație a coronavirusului l-ar face mult mai contagios față de primele forme ale SARS-CoV-2. Această formă mutant s-a răspândit în toată Europa și în SUA și a devenit tulpina dominantă în aceste zone, scrie LA Times.

Cercetătorii au descoperit o nouă mutație a coronavirusului. Boala poate dura până la 49 de zile

Cercetătorii chinezi au descoperit o mutație a noului coronavirus în urma căreia poate rămâne în organismul unei persoane timp de aproape două luni de zile și să dezvolte o formă de boală cronică, relatează South China Morning Post.

COVID-19 ar fi suferit o mutație din care a rezultat un nou virus, mult mai puternic

Experţii de la Universitatea Peking şi Institutul Pasteur din Shanghai au descoperit o formă mai agresivă a noului coronavirus, care ar fi fost întâlnit în cel puţin 70% dintre mostrele analizate.

Descoperire alarmanta a cercetatorilor. Celulele pulmonare ale unui fumator sufera si 150 de mutatii pe an

Cercetatorii englezi si americani au descoperit ca fumatul provoaca mutatii ale AND-ului.