Studiul care ar putea oferi un răspuns la clasica dilemă "Ce-a fost mai întâi, oul sau găina?"

×
Codul embed a fost copiat

Clasica dilemă "Ce-a fost mai întâi, oul sau găina?" ar putea primi în viitorul apropiat un răspuns științific.

Un studiu genetic realizat de oamenii de știință de la Universitatea California Santa Cruz a stabilit că primele găini se trag dintr-o specie antică de păsări care a trăit în sud-estul Asiei.

Iar viitoarele găini domestice și-au făcut apariția în urmă cu 6 până la 12 mii de ani. Oamenii de știință au explicat și importanța descoperirii lor: studierea evoluției găinilor și a domesticirii lor ne ajută să înțelegem mai bine istoria omenirii.

În acest moment, găinile sunt cele mai comune păsări de pe Pământ: se estimează că există în jur de 23 de miliarde de exemplare pe planetă.

Un pui de vulpe din Slovacia a devenit vegan. Cum a fost surprins în pădure

În loc de găini, și alte înaripate, în Slovacia, un pui de vulpe a prins gustul nucilor și alunelor lăsate de pădurari pentru veverițe și păsări.

VIDEO. Vulpe prinsă la furat de găini în Baia Mare. Imagini inedite surprinse de poliție

Imagini inedite au fost filmate în Baia Mare. Un echipaj de poliție a surprins o vulpe în timp ce încerca să scape după ce a furat o găină dintr-o gospodărie.

Cum sunt împiedicați țăranii să vândă păsări crescute natural în propriile curți

Supa de găină sau ostropelul din puiul crescut la ţară n-au nicio şansă să ajungă în mod legal pe mesele românilor de la oraş.